Іноземні мови в гімназії

 

   The more languages you know, the more of a person you are.

 

 

 

   Je mehr Sprachen du sprichst, desto mehr bist du Mensch.

 

  

    

    Cuantas más lenguas conozcas, más persona eres.

 

   

    Ile języków znasz, tyle razy jesteś człowiekiem.

 

 

 

   Plus tu connais de langues, plus tu es humain.

 

 

 

    Сколько языков человек знает – столько раз он человек.

 

 

Від початку свого існування гімназія №117 імені Лесі Українки - гуманітарний навчальний заклад, де пріоритетного значення надають поглибленому вивченню державної та іноземних мов: англійської, німецької, російської, польської, іспанської та французької, які є візитною карткою нашого навчального закладу.
Англійська мова обов’язково вивчається з першого класу тричі на тиждень з поділом учнів на три групи. З 4 класу – чотири рази на тиждень; з 5-11 класу – п’ять разів. У старшій школі (10-11 клас) учні опановують такі спецкурси: Література та Країнознавство Великобританії і США.
Німецька мова обов’язково вивчається з п’ятого класу тричі на тиждень з поділом учнів на дві групи.
Для учнів 10-их класів запропонований курс за вибором – третя іноземна мова (польська або іспанська) .
Французька мова вивчається факультативно з 7 класу.
Забезпечують вивчення мов вчителі кафедри іноземних мов, які мають відповідну освіту та досвід роботи.


Foreign Language Department

English and German Teachers
Головну мету у вивченні іноземних мов у нашій гімназії ми вбачаємо в оволодінні мовами як інструментом співробітництва, засобом білінгвістичного та бікультурного саморозвитку, адже «Іноземна мова» - це навчальний предмет що має високий освітній, виховний та розвиваючий потенціал.
Кожен з учителів кафедри має свою «родзинку», свій стиль і методику викладання, поєднуючи традиційні і нетрадиційні форми і методи роботи на уроці.
Завдяки такій кропіткій роботі наші гімназисти щорічно є учасниками та призерами Всеукраїнських олімпіад та Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Київської Малої академії наук України (МАН) з іноземних мов різних етапів (шкільного, районного, міського та Всеукраїнського).
Ми, вчителі, будучи керівниками робіт МАН з лінгвістичних напрямків (секції: англійська мова, англійська та американська література, теорія перекладу) намагаємося знайти особливий ключик до відкриття особистості, до знань учня, його вміння творити, шукати, захищати свої напрацювання, бути закоханим у своє дослідження.
Полікультурна спрямованість навчання у гімназії забезпечує не тільки високий рівень знань та вмінь учнів, а й формує творчу особистість, здатну до самовдосконалення та самореалізації у полікультурному середовищі.